Alla hjärtansdag

Alla hjärtans dag idag, men utan någon att dela dagen med så känns det inget speciellt. Egentligen inte då heller. Jag tycker att det är överskattat, jag menar gör man någonting speciellt idag som man aldrig gör någon anna dag? T.ex. om man äter på restaurang eller ser film med sin kille/man, det gör man väl inte en dag om året heller? Inte ger man presenter/saker en gång om året heller.

 

 

 

 

Jaja, man får ju tycka som man vill men mitt största problem just nu är att min mobil är i Innertavle. Glömde den hos Emma igårkväll för jag hade så bråttom hem, typiskt! Hoppas att hon kan komma förbi mig och lämna den, vi skulle egentligen plugga idag vid halv elva, men jag tror att hon sover :P

 

Kvällen blir att spendera med Jenny, så ensam är man inte i alla fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0