Söndag 27 December



Nu är Jennilie i Umeå så jag måste passa på att umgås med henne, har saknat henne lika mycket som innan jag for ner till Skåne, även fast det inte var så länge sen.

Dagen har varit ganska lugn. For först till Media Markt och kollade på en dator med Jenny och Sara (Kurd-Sara ;) ), var svårt att bestämma sig där så var smart att fara hem och tänka för nu vet jag exakt och får se när jag far och köper den.

Senare idag har jag varit och tränat med Pernilla, vi testade på yoga för första gången och jag vet inte riktigt om det var någonting för mig.



Just nu ligger jag i sängen och kollar på "Bodyguard" med Whitney Houston, en riktigt bra film!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Heeey babe! :D Vi ses på nyår har jag hört?! Ska försöka komma ihåg och ringa imorgon! :D PUSSSSSS

2009-12-29 @ 00:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0