Sammanfattning av min julafton

Nu har jag nyss ätit julgröten och öppnat alla paket, fick bland annat massa "flytta hemifrån saker", spikmatta, bidrag till en ny dator, hårspray + mousse och en tröja.

Har tagit lite kort med min kamera men hittar inte sladden just nu så lägger in dom bilderna imorrn. Här är lite bilder sen idag (som är tagna från mobilen).


Efter att vi hade varit i kyrkan så gick vi och kollade på morfars grav.

Senare vid 2 åt vi julbordet (inte hela här), lika gott varje år! Jag har alltid trott förut att alla åt julbord vid 2 tiden, men de flesta äter visst på kvällen.

Och självklart såg vi på kalle anka och gängen klockan 3! (den andra bilden är när långben just kommit på att ingen kör, haha)


Senare satt vi bara och pratade, öppnade paket (som var från och till mormor) och såg tv. Vid sjutiden for vi hem och åt julgröt, öppnade ännu mera paket och bara umgicks.

Nu ska jag kolla in mina julklappar och sen ska jag se om det är nått bra på tv, borde vara det på julafton tycker man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0