Lite uppdatering

Har inte uppdaterat någonting nu på några dagar,känns som att det kommer bli ganska stor skillnad på när jag var hos Jennilie och hur det kommer vara nu gällande uppdatering. Eftersom att jag inte har en egen dator nu och den datorn jag får låna nu jämt krånglar med internet!

Tänkte skriva lite vad jag gjort dagarna torsdag och frammåt.


Torsdag;
Då hade jag varit hos Jennilie i tio dagar och det var dagen jag skulle upp till Norrland igen. Hela dagen bestod i pirncip av att vänta på flyget eftersom att det var lite strul. På kvällen gick jag och Jenny en promenad genom stan, riktigt skönt.

Fredag;
På dagen for jag med Jenny på stan och senare vid 4 så for jag till Sävar hos Elin och träffade några från klassen. Vi åt middag där, pratade en massa (hade inte träffats alla sen studenten), spelade spel och såg idol. Jag vet inte riktigt vem jag tyckte skulle vinna, ingen av mina favoriter var kvar så.

Lördag;
Idag har jag inte hunnit göra någonting än men snart ska jag fara med Emma och käka någonstans och efter det ska jag beställa lite julklappar från internet, slå in några paket och kanske beställa en fotobok ifall erbjudandet är kvar. Senare ikväll ska jag först på en julshow och sen ska jag se 2012 på bio.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0