Hunnit mycket inför resan idag!

Sitter just nu i min säng och skriver ner det sista jag ska packa imorrn, mest saker som inte går att packa idag som smink, mobilladdare mm.

Har hunnit med en hel del idag, for till stan först med Jenny och växlade pengar, köpte lite nödvändiga saker på apoteket mm, sen träffade vi Hanna som också ska med till Turkiet imorrn och snackade lite om morgondagen.

Efter det for jag och Jenny till mig och åt surtrömming, mumma så gott!! Och nu på kvällen har vi gjort lite småsaker inför resan som packning och liknande, har även hunnit en snabbis till mormor.


Nu ska jag skriva klart min packningslista och sedan se en film tror jag, måste lägga mig någorlunda tidigt eftersom att det inte kommer bli många timmars sömn nästa natt på grund av flyget och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0