Avklarat!

Så nu har den har jobbdagen avklarad, första gången som dagen har gått riktigt fort på praktiken. Nu blir jag halvt ledig på måndag, jag slipper praktiken men måste istället hämta ut balbiljetterna och göra ett prov på måndag + prov i matte 12 maj. Menmen vad kan man göra, det är bara att bita ihop och tänka att man snart tar studenten! Fyfan vad skönt det kommer bli!!

 

 

 

Jag hatar att jag alltid ska tappa bort allting, speciellt viktiga saker! Mamma tvättade min jacka och i den låg mitt kort till omklädningsrummet på sjukhuset, utan kortet kommer jag inte in. Jag har letat överallt imorsen och när jag kom hem, blir snart galen! Och det typiska är att man förr eller senare kommer hitta kortet på de enklaste stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0