Grillat och sommar

Har inte skrivit på ett tag nu, men som jag sa tidigare så kommer det inte att bli så mycket uppdatering på vardagarna. 

 

Har nyss käkat, grillad rostbiff, mumma. Längtar verkligen till sommaren då man kan äta ute på gården och grilla! Idag har jag och Pernilla farit och tränat och direkt efter det hämtade Emma upp oss, for förbi Rusta, Jysk och ÖB. Sen har det inte blivit så mycket mer idag. Ska snart fara till Karin, får se vad som händer där.

 

Igår på morgonen så for jag till lungmottagningen som vanligt, var på en föreläsning om sömn apné, sedan en timme efter att jag hade ätit så fick jag sluta eftersom att vi bara skulle ha en patient till under dagen. Gjorde ingenting fram till middagen, var halvtrött men kunde inte somna och var för trött för att göra någonting.

 

Senare på kvällen kom Emma hit, såg filmen "Haven", se den inte! Hände inte så mycket i filmen och slutet var konstigt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0