Söndag

Kom nyss hem från mormor, några av mina kusiner och mina syskon for dit för att se en film och bara träffas. Men eftersom att dvdn var trasig så blev det bara prat. Men det spelade ingen roll, vi träffas inte så ofta nuförtiden.

 

Det är skönt nu när man har körkort att man kan låna föräldrarnas bil och fara till någon, att slippa passa busstiderna jämt. Skönast skulle ju vara om man hade en egen, men är alldeles för dyrt för en som inte extrajobbar.

 

Skulle egentligen fara till Dessi och göra projekt idag, blev det första men väldigt lite av det andra. Nästa gång vi ses måste vi verkligen jobba på, är bara tre veckor kvar nu till vi ska vara klara.

Blev en omväg när jag skulle gå dit, glömde bort att hon hade flyttat så började gå mot badhuset (hon bodde ovanför förut) och kom på när jag nästan var framme att hon bodde mot sanda. Men lite extra motion skadar aldrig ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0