Ringar och bubbelpool

 

 

Som jag skrev i det förra inlägget så har jag varit på paradisbadet idag. Riktigt skönt att det inte var mycket folk, då det jämt är lång kö överallt. Man märker verkligen skillnad nu jämfört med förr när man var liten, förr var allt så stort, djupt och roligt nu är allt mycket mindre och grunt, fast ändå nästan lika kul!

 

Det första man se när man kommer till övik och vet att man är nära badet är den där backen, varje gång jag ser den får jag en bild när man åker ner för den och far för långt mot vägen. Ingen rolig bild!

 

Bäst där idag var överlägset ringarna och bubbelpoolen. Nästa gång ni far dit testa sitta två i samma ring,rekommenderat det roligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0