Old songs have great memories

Sitter vid datorn och lyssnar på gammal musik som ger minnen! Ska snart dra mig härifrån så att jag hinner käka och göra mig i ordning innan ett. Då blir det att fara ner till stan och träffa Dessi. Eftersom att det är lika fint väder idag så bestämde vi oss för att ta med oss varsin dator till stan och sitta där och göra projektet.

 

Har hittat en jätte bra kortfilm och hur hiv-viruset bryter sig in i kroppen och om vad bromsmedicinerna gör, så nu hoppas jag på att ägarna godkänner att vi får visa upp den. Skulle vara guld värt!


Kommentarer
Postat av: Ellen

jaha. är det kul då? :)

2009-04-26 @ 17:42:48
URL: http://hotstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0