Jag vet vad du gjorde förra lördagen

Sitter just nu och ser på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen", sjukt bra! Kollar genom tv3´s webbtv, inte bästa kvalitén men. Så min kväll kommer ägnas åt att se alla fem avsnitt och sen får jag se, beroende på tid och mig själv.

 

Har hämtat ut balbiljetterna nu, hatar att stå i kö men vad gör man inte för den biljetten ;) For sedan vidare till praktiken, var väldigt lugnt där idag så fick sluta lite tidigare. Som var bra, för då hann jag plugga lite extra till provet. 

 

Jag förstår inte varför jag aldrig klarar av att koncentrera mig på ett prov från början till slut. Jag måste alltid kolla runt, sitta och göra ingenting eller fundera på något. Kan sitta och göra ingenting och sedan efter tio minuter komma på mig själv. Därför är jag oftast en av de sista som lämnar in provet.

 

Nu ska jag fortsätta att se "Jag vet vad du gjorde förra lördagen". Hare bra!! :)

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

ja :)



vad har hänt idag då? :)

2009-04-20 @ 20:12:28
URL: http://hotstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0