Kanelbullensdag

Sitter på min stol i rummet just nu, med benen på sängen som jag brukar och äter en kanelbulle. Det är ju kanelbullensdag idag! Inte för att man så ofta äter kanelbulle varje år på den dagen, eller våfflor på "våffeldagen" men ändå. Har man hemma så tar man självklart!

 

 

 

 

Igår var jag, Emma och Sara hos Nicole i Sävar. Riktigt mysigt, drack vin, såg på film/tv och pratade mm :) Glömde tyvärr digitalkameran där så blir inge kort idag, men så fort jag fått tillbaka den! Fast blev inte så mycket kort eftersom att man hade fullt upp med annat.

Och ikväll blir en lugn kväll, sov inte så mycket i natt så. Men ska nog börja se en film nu, tjao!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0