stressig dag!

Dagen har verkligen varit stressad och fullbokad!

Det börjar med en lugn dag, får veta när man kommer till skolan att man har självstudier ända till klockan två (då vi skulle ha prov). sitter och pluggar till lunch och sen direkt efter drar jag och Möller till Iksu. (Testade "affro power" man känner glädjen, så skön känsla! och for såklart på gymmet) Och direkt när vi kommer till skolan igen så har vi prov. Känns som att man aldrig förr har skrivit så länge, fick skrivkramp ggr 1000. Men i alla fall, drog sen hem snabbt och bytte om, for vidare till körlektionen klockan 4 och direkt efter den så hade jag dancehall. Sen drog jag vidare hem och käkade, dammsugade och duschade, och nu sitter jag här och skriver min packlista inför imorrn.

 

Äntligen lite lugn och ro kan jag lova! Får se om jag hinner träffa Karin en snabbis ikväll, men för att jag ska ha någon chans att hinna måste jag fortsätta med packlistan nu, så vi ser om jag hinner skriva imorrn eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0