Stockholm i helgen! :)

Har nyss ätit, och nu är det plugg som gäller för hela slanten ikväll, huvva! Men vad kan man göra när man är så osmart att man svarar på frågorna till provet sista dan och inte kan ett skit.. Men ser i alla fall fram emot helgen kan jag lova! Blir ju Stockholm då med jennilie :)
Vi far på torsdag kväll vid 8-9 och sen kommer vi hem måndag morgon 7. Men det värsta med att det blev just den helgen är att jag har 3 stora prov nästa vecka + två stora redovisningar så jag blir tvungen att sitta och plugga i bussen påväg dit. Men ifs så är det skönt på ett sätt, är så jävla lång resa och det blir aldrig så att man sover ens hälften av tiden.´
Jaja, ska börja plugga nu, kanske hörs senare ikväll om jag hinner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0