it´s so hard

Sitter och väntar på att klockan ska bli runt tjugo i fyra, ska fara och köra då.

Tidigare idag har jag varit på iksu och var tvungen att stiga upp halv åtta för att få sällskap. Var ungefär två veckor sen jag var där sist nu, på grund av min hals. Har inte gått över än så därför kan jag inte anstränga mig för mycket.  Senare idag har jag varit hos jenny ett tag, innan hon for till stockholm (hon kom antagligen dit nyss). 

 

Måste egentligen börja plugga för jag ligger verkligen efter och det ska vara klart direkt efter lovet, men känns inte så peppande när man har lov..

 

Jaja, ska i alla fall gå och göra lite kaffe nu så att jag inte somnar framför ratten. Hejdå

 

 

Du tror allting kommer förändras efter ett förlåt, att jag skulle förlåta. Kommer aldrig hända, tänk dig för nästa gång!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0