Förkylningen kommer alltid tillbaka

Har inte skrivit på ett tag på grund av att min förkylning har blivit mycket sämre. Eller hade, den har blivit bättre nu men inte bra. Smart som jag var så delade jag vattenflaska med Madeleine, och kom på att hon har ont i halsen alldeles försent! Och jag har inte direkt världens bästa immunförsvar så visste redan då att jag skulle bli sjuk..

 

 

Så jag har inte gjort så mycket under helgen, i fredags drog jag till emma och vi tog det bara lugnt, såg idol ovs :) Sen igår så drog jag ett litet tag till Jenny och på kvällen låg jag mest i sängen och såg film. Så det har inte varit en rolig helg, men måste vila upp mig så att jag kan bli frisk och börja träna igen! Och sen så orkar man inte med skolan lika mycket när man är halvsjuk. Jaja, nu måste jag plugga till provet imorrn (känns som att jag inte gör något annat än att plugga, pluggam plugga) men sen ska jag i alla fall ta en paus och städa rummet, kan faktiskt vara kul om man har peppande musik och är på humör! :) Hare bra :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

skyll på mig gör detv ;)

2008-10-27 @ 11:04:29
URL: http://madeleinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0