Det enda jag gör känns det som

Har försökt plugga nu hela kvällen, men som vanligt så är det annat som frestar en mer. Och så blir det precis varje gång!

Man koncenterar sig på pluggandet ett tag, men sen så ringer någon, någon skriver på msn eller så måste man kolla på någon hemsida. Sen efter ett tag (oftast långt) så kommer man på att man måste plugga. Och så går det runt. Sen i slutet så läser man snabbt igenom det sista och tänker att "jag hinner plugga på det här på rasterna imorrn". Men inte hinner man lära sig allt då, måste tvinga mig själv mer att koncentrera mig på pluggandet när det är plugg! 

 

Men har i alla fall pluggat klart för idag och det känns jävulskt skönt kan jag lova! Är helt slut efter allt plugg jag haft på sistionde, hur fan klarar hjärnan att ta in så mycket?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0