Can you imagine the feeling

Har ganska nyss sett idol, och det känns verkligen att jag behövde en sån här kväll. Hemma, ensam, i lugn och ro. Varje kväll på ett tag (som känns som år) har jag gjort någonting ändå tills jag lagt mig, har längtat efter en sån här kväll! Ska snart stänga datorn och lägga mig. Har varit trött redan vid 7-8 på kvällen sista tiden (den perioden kommer och går) men just nu är det skön tröttkänsla.
Man känner att man gjort någonting när man har tränat tidigare på dagen. Är verkligen glad att jag tagit tag i att börja träna! Och ännu bättre känns det och stoltare blir man över sig själv när man bara äter nyttigt efter träningen tills man ska sova.

Nu håller mina ögonlock på att slockna helt så ska ta å lägga mig, Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0