Backen hos mormor

Har nyss kommit hem från mormor! Alla mina kusiner kom dit också (dom som bor i Sverige), haha även fast man kan vara jäkligt less på dom ibland, så kan man aldrig tröttna helt! Skadeglädjen är störst där kan jag lova!

 

 

For dit vid elva så har inte hunnit göra så mycket mer än det, men ikväll ska jag och emma se film hos antingen hos mig eller henne, får se! :) men blir skönt att ta en chillkväll, för blev inte direkt så mycket sömn inatt. Två timmar tror jag.

Men du ska veta Karin att jag hade jätte kul igår med dig!

 


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Du är utmanad, kolla bloggen ;)

2008-10-30 @ 21:19:50
URL: http://dayswithjen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0