Yesterday

Kvällen igår blev verkligen lyckad! Vi drog först och åt på Great Eastern, och försökte planera någonting där. Det slutade med att vi skulle kolla om det fanns någon bra bio. Men självklart när man har bestämt bio och det är den enda vi ville se, så finns det två platser bredvid varann och en själv. Så det sket sig, Vi drog istället till kafé station för att fördriva tiden en stund, mysigt! Och senare drog vi och hyrde en film och for till mig. 

 

 

Inne på hemmakväll kollade vi på komedi filmer och började prata om "Min brors flickvän"

"Min brors flickvän är jätte bra"

Jag, emma och Nicole kollar mot på kvinnan som sa det

"Hehe, jag råkade höra att ni pratade om den filmen, men den är i alla fall jätte bra"

 

 

Jag tycker inte att den var "jätte bra", trodde att den skulle vara mycket bättre. Men alla filmer kan inte vara bra, alla har inte samma smak.

Resten av kvällen sjöng vi karaoke och babblade, hur kul som helst!

 

 

Be om förlåtelse, nu förstår jag hur mycket du menade det. Genom att direkt jag var otrevlig och sa "ingen idé" så går du tillbaka. Fyfan, tur jag inte gick på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0