Vill bara härifrån!

Sitter i skolan och är så less på allt plugg just nu, vill bort från skolan och aldrig mer komma tillbaka! Aldrig mer behöva plugga till något prov eller sitta flera timmar på en stol och ta in information. Så jävla skönt om man kunde börja jobba nu. Okej i för sig så kan jag hoppa av skolan nu och börja jobba, men då har jag gått tre år på gymnasiet i onödan och har inte så länge kvar tills jag får min vilja uppfylld.

Har snart historia, inte mitt bästa ämne precis! I alla fall inte just nu. Direkt man gjort klart någon uppgift så kommer det nya, hela tiden. Tar fan aldrig slut och man blir såå less!! Sista lektionen på fredagar också, och har man tur får man sluta 5 minuter tidigare, om man har riktigt tur.

Jaja, måste kila nu, börjar om tre minuter. Ska försöka att inte gnälla nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0