Njutning till 100 %

Dagen har varit bra, men har varit ganska trött. Började (såklart) med skolan, men var rätt så slappt idag. Jobbade mest själva.

Efter skolan drog jag och Pernilla till stan och fick se hennes syrras barn första gången. Söt!!=)

Drog sen vidare till direct och fikade där med Nicole, Emma och Elin. Vi testade fika buffén, inget att rekommendera kan jag lova. Det är typ deras gamla fika som man får ta av, det mesta var hårt och torrt.

 

Elin på cafeét

 

Nicole

 

Inte så bra bilder, är tagna av mobilen.

 

Ikväll har jag först dansat och efter har jag tagit ett långt, häärligt bad!

Har i uppgift på stresshanteringen att göra två ändringar i ens liv, det ena är att bada en gång i veckan! Kommer bli lite jobbigt i början, men man blir nog van.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0