Oh holy holiday!

Kom ganska nyss hem från Jenny. Jag, hon och Milla har sett idol och gått ut och gått ett tag, riktigt skön kväll. Ville inte att någon skulle åka ut ur idol ikväll, alla var så bra! Åh, jag som gillade Lars och så åkte han ut, typiskt.

 

Imorrn blir det att först fara till stan och köpa biljetter till 27 november, kommer inte riktigt ihåg vad det hette men det är i alla fall massa uppträdanden! :) Sen ska jag dra vidare till Pernillas syrra på haga och få se babyn för första gången på riktigt. Kändes som att hon fick Isabell nyss, men hon är redan fem månader gammal.

 

Och sen på kvällen ska jag och Emma bjuda Nicole på middag för att hon fyllt år,  får vi se vad som blir efter. Fyfan vad skönt med helg!! Ska inte plugga någonting förnst på söndag, himla skönt!

 

Ska kolla runt lite på youtube nu och se om jag hittar några bra låtar eller danser, skriver kanske senare ikväll. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0