Innertavle + Öst på stan

Har inte skrivit sen i söndags eftersom att jag drog till Emma direkt efter skolan igår och sov där. Och har ganska nyss kommit hem från iksu nu.

 

Jag och Sara testade fyspass igår. Var rätt så kul, men klarade inte av sista varvet man var helt slut. Vi var runt 200-300 pers där inne så var jävligt trångt, såg knappt "ledaren". En sak har jag lärt mig sen igår; Aldrig mer fara till Iksu efter middagen! Drog sen direkt till Emma, där skulle vi egentligen plugga, men vart inte det som vanligt. 

 

Hade bara en lektion idag, så började elva och slutade tolv. Jag och Sara drog till Iksu nästan direkt efteråt och simmade. Belöningen var bastu och sola på solariumet sedan. Blev inte så mycket brunare, men får väl gå några gånger till så kommer det synas mycket! :)

 

Ska dra och göra lite nytta å plugga nu, vi ses!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

snällt att ni drar med mig på Iksu :o ;) .

Lät iaf mys med bad, bastu och solning :)

2008-11-11 @ 21:09:37
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0