Great Eastern och vad mer

Kom nyss hem från Jenny, sitter och väntar på att Emma och Nicole ska komma. Hann inte se babyn idag, för Pernilla har inte farit dit än och jag ska ju ut och äta snart. Men får bli en annan dag, får någon gång måste jag se henne!

 

Det blir att fara till Great Eastern, men planerna efter är tomma. Emma vägrar biljard och jag vägrar bowling. Vad mer finns egentligen att göra i Umeå? Går inte att dra ut för Emma är inte 18, finns fan ingenting att göra här i Umeå. Men någonting hoppas jag i alla fall att vi kommer på, annars blir ju allt förstört.

 

Antingen så utnyttjade du mig och gick tillbaka när jag stenvägrade,

eller så gick du inte tillbaka, men det fungerar inte heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0