Tjiing

Riktigt härligt väder idag! Solen brände på huden, men det blåste ändå. bra kombination! :)
Madde kom till mig imorse vid nio, skulle egentligen plugga lite historia och sen dra till skolan vid 12. Men vi orkade inte plugga när det var så fint väder ute, och inte dra till skolan heller. Så det blev stan hela dan!

Shoppade ingenting på grund av min klanthet att glömma bankkortet hemma. Men det var lyckat ändå, vi satt uppe på parkeringen och solade den mesta tiden.


390498-40
Slitna brudar!



390498-39
Madde drar en poose


Ska dra mig från datorn nu, kan inte sitta här hela kvällen =P Tjao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå gärna in på min blogg och kolla på tävlingen =)
ha det fint!

2008-05-23 @ 18:12:42
URL: http://balisa.blogg.se
Postat av: Madeleine

Vi hade grymt kul :)
tack för du gjorde min dag :)

2008-05-25 @ 17:59:49
URL: http://madeleeinep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0