Hemma i Umeå igen!

Har kommit hem från fjällen idag, och jag vill verkligen tillbaka! Här finns bara tråkiga umeå, ingen förändring och snön far aldrig bort. Jag vet att jag inte borde klaga på snön eftersom att det finns tusen gånger mer snö i fjällen än här, men här kan man inte göra så mycket med snön.

Men allt har i alla fall varit perfekt där uppe, (även fast det var lite dåligare väder igår på förmiddan) Åkt skoter har det blivit mest av, och mysit med min älskling.

Synd nu att jag inte hade min digitalkamera, så jag kunde ha tagit lite fina kort, jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag var såå klantig!.. 

Och nu återstår bara det jobbiga, att packa upp allt, å de blir inte bättre av att allt ligger i en enda röra i väskan, great ! Bäst att börja nu, så jag slipper hålla på hela natten.(börjar alltid att göra andra saker när jag packar upp)
adios!

image25


Kommentarer
Postat av: Viika

Är du intresserad av en ny design till bloggen? Spana in detta då http://viika.blogg.se/1206716434_design_lottas_ut.html

2008-03-28 @ 20:59:22
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Maddep

åh, vad mysigt att vara där med din älskling, önskar jag var hos min älskling i fjällen nu men icket.
Inte ditt fel att de tog dig kamera, bara idiotiskt gjort vissa har fan inget innanför pannbenet.
Ha en bra kväll
/ Madeleine

2008-03-28 @ 22:25:44
URL: http://maddep.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0