80 år

Kom nyss hem från backen (vid umedalen), mormor fyllde 80 år. Kom många tanter å gubbar, jobbigt att  måsta låtsas vara glad efter en stund. Men hon vart riktigt glad att jag hade tagit mig tid att skriva ett grattisbrev till henne med kalligrafistil i alla fall, fast kommer aldrig orka göra om det igen! Hela dan har gått åt att vara där, for dit vid halv tolv imorse. Ikväll blir det bara chillkväll med philip, måste ladda mina krafter inför imorrn som kommer bli pluggdag hela långa dan. Nu sitter jag bara å väntar på att han ska ringa, blir nog en snabb tupplur innan.


Måste bara visa två som jag verkligen fastnade för!





Sjöng kanske inte så bra, men skönt när hon tar toner.






Du klagar på mig, säger att det var dålig stil å blablabla. 
Men vad gör du själv? Ditt är fan inte bättre!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0