Sometimes it's good to be free

Idag har jag hunnit med mycket eftersom att jag varit ledig. Segade mig å gjorde allt i min egen (sega) takt imorse.
Sen drog jag ner till stan å träffade pernilla, det var ett bra tag sen jag såg henne sist å har inte blivit av förnst nu.
Och självklart när man just har varit å handlat två tunga kassar mat å är påväg hem så ska det börja spöregna, mitt i allt!

Jenny kom till mig ett tag lite senare, såg en film, gjorde mat å sen drog vi ner till stan. Hann bara vara där ett tag å sen bar det av till älsklingen. Hann inte vara där så länge, men varje stund med dig är heelt underbar! <3

Hemma i stan igen så drog jag å jenny ett tag på stan, men blev less ganska fort så vi for å köpte lite godis å fettade hemma hos mig. Kom nyss hem från jenny, följte med dit ett litet tag.

Btw kolla in den här killen, han är grymt duktig för att vara så liten!




 


å nu blir det att somna till en film, sköönt=) Hare bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0