Rain

Regn, regn å åter regn har det varit idag. ändå från morgon till kväll, tur att man har alernativ att vara inne. Inte alla i världen som har det.



Idag har jag mest tagit det lugnt på dagen, träffade älsklingen å gick ner på stan ett tag, tur i alla fall att vi for förbi mig å hämtade paraply. Sen har jag varit å kört på trafikskolan, vilket inte gick lika bra som det brukar för jag var så trött så mina reaktioner har inte direkt varit på topp. Men ska i alla fall boka halkbanan nästa vecka :) resten av tiden innan jag började (klockan fyra började jag) så tog jag det bara lugnt å försökte sova, som inte gick så bra. Fast vad hade jag förväntat mig, har alltid och kommer alltid ha svårt att somna.
Idag på jobbet har det varit stressigt från då jag började till när jag slutade (nio), alla var ovanligt oroliga å det var helt kaos dom två sista timmarna. Sen vart det ju inte bättre av att vi var två stycken på 16 boende, när dom skulle läggas.

Nu ska jag se en film å försöka somna till den, blir upp å jobba imorrn. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0