Nyklippt

Idag har jag jobbat som vanligt, men det var bara en kort dag till ett. Sen tog jag en snabb duscha å begav mig till stan. Hittade massa snygga kläder, men var för snål för att köpa eftersom att jag har lovat migsjälv att inte gå under 3000 (som är min lön). Måste försöka hålla det så man kan spara till något vettigare.


Sen har jag också klippt mig idag, vart jätte nöjd än så länge, har bara sett mig i plattat hår än, men imorrn då jag tvättar det så får jag se om uppklippningen gav resultat. Här är några bilder på mig i platt å nyklippt hår:





vet att jag ser ovanlig ut, men det är nog mest för att jag har platt hår.
Sen på lördag så ska jag färga håret, något ljusare men inte mycket.

Nu ska jag bara slappa å gå ut på balkongen å sola lite innan det blir att träffa karin 8-9. Tjao! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0