Halleluja moment

När man börjar fyra och alla andra antingen jobbar eller är för långt bort, då sitter man bara och väntar på att man ska börja. Det är jävligt skönt med variation,  att inte jobba på dagarna hela tiden. Man kan sova ut å allt, sega sig och veta att man har flera timmar kvar! Fast i för sig, när man börjar så vet man att man kunde slutat om man jobbade dag, lite jobbigt ibland ;P
Fast jag trivs jätte bra där, med bra personal å boende. jätte skönt!=) Den här veckan blir det ganska mycket ledigt; onsdag, torsdag å söndag :)

Ska bli skönt att bara jag å brorsan är hemma imorrn till söndag, jag vet inte vad det är men känslan när man är ensam hemma, halleluja! (även fast det bara är en timme så finns den) Fast blir inte samma sak när han är hemma :/

Ska ta å snabb duscha nu å sen är det inte länge kvar tills jag börjar, hare bra!:)


Manu Chao - Raining in Paradize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0