plugg,plugg, plugg

Sitter på mitt rum och försöker plugga, men det går verkligen inte bra. Har 50 sidor som jag måste läsa igenom minst två gånger tills på onsdag. Sen har man matte prov snart också, blee! Bara 40 minuter kvar nu att plugga.. Sen blire mysa å se film med jenny å philip! :) Perfect Stranger hette den tror jag :)

Idag har jag bestämt mig för att fara till stockholm i alla fall, även fast man kunde he in en extrasäng i hotellrummet. Men kände att jag inte vill lägga ut 200 spänn på ingenting (avbokningsavgift) och man kan inte vara så kinkig, måste ju ha lite omväxling ändå, så stockholm Here I Come! :)

Men nu måste jag verkligen fortsäffa plugga om jag ska komma någon vart! Bye.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Wow, du har skrivit några inlägg nu ;)Jag brukar faktisktläsa din blogg så nu är det bara att skriva varje dag ;P

2008-02-15 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0