only the destiny can controll

Sitter här hemma å inte har man hittat på någonting på hela kvällen, saknar min philip så jävulskt, kan han komma hem snart från fjällen!

Jag vet inte riktigt vad jag känner inför stockholm, på ett sätt ska det bli jävligt kul att fara dit, få lite omväxling, slippa lilla skit Umeå. Men är det verkligen värt att inte kunna köpa någonting alls ändå tills sportlovet + ingenting under hela mars också?
Det enda beskedet jag väntar på just nu är om man kan he in en extra säng i hotellrummet, om inte så måste jag till stockholm, om det går så stannar jag i lilla Umeå.
Bara att vänta och se, har faktiskt ingen åsikt längre, hotellet bestämmer.

Ken ring - Eld och djupa vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0