Birthday

Jag vet att det var länge sen jag skrev här sist, men fick en period då jag verkligen inte orkade skriva, kändes för drygt bara. Men jag ska skärpa mig nu.

Och igår blev man 18, hade verkligen den bästa födelsedagen på länge! Stämmning och allt.
Tack för de fina presenterna familjen, Philip, Jenny å Jennilie=) och tack för den "stora" kärleken till tårtan milla och sandra. 
Fick en digitalkamera, två parfymer (birtney spears å någon okänd), smink, smycken, pengar, två tavlor som Jennilie gjort, en vas, två koppar å två ljushållare av jenny, och ett guldhalsband med ett guldhjärta av philip :)

Har nyss kommit hem, väntar på att älsklingen ska ringa. Blir Kanske att vara med Karin sen idag och prata ut, var så jävla länge sen sist nu. Jag har inte varit i hennes nya hem än och det var en månad sen dom flyttade nu.
 
Men nu måste jag kila, har så mycket jag måste göra innan Philip ringer (Om jag hinner allt då).

byee=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0