Lilla Julafton i Flurkmark

Har inte skrivit sen i onsdags/torsdags för jag har haft fullt upp. Fick jullov i torsdags så då drog jag och Emma till hennes stuga i sillviken. Fick låna deras extrabil, skönt att ha lite frihet och inte sitta helt fast. Dock så blev jag helt pank när jag kom hem från stugan. Hade inte ens råd med snus, så det ligger på under 30 kronor.

 

Gjorde inte så mycket i fredags, tog det lugnt hemma och såg "Blood Diamond" och "Taken". Båda två var jätte bra, kan verkligen rekommendera dem!

 

Igår hade jag, Hanna, Jossan och Jennilie "lilla julafton" i Flurkmark. Var lite segt i början, men klart lyckad kväll sedan! Vi höll igång långt in på natten. Vi bakade, pratade, pyntade en julgran och massa annat.

 

 

Granen, vi högg den själv / Jag och Jennilie pyntar / Resultatet!

      

 

"Familjekort" / Jag, Jossan å Hanna / Jag och Hanna bakar

    

 

Jossan, Jennilie å Hanna / Jossan, Hanna å jag bakar / Julklapparna

    

 

 

 


Kommentarer
Postat av: hannis

heej. så himla myspysigt vi hade, diggar dig mer och mer för varje gång vi ses ska du veta :P puss puss

2008-12-28 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0