Pinsamt

Pinsamt kan jag lova, försov mig idag på jobbet!! Gjorde det jag är mest rädd för att nånsin göra, vet att en annan vikarie i somras fick en jävla utskällning för att hon försov sig. Tur att chefen hade ledigt idag. Egentligen fattar jag inte, vaddå alla har väl försovit sig till jobbet någon gång? okej det blir väldigt stressigt å kort om personal, men ändå måste man få en rejäl utskällning för att man försovit sig en gång?! Tror dom verkligen att man tänker jobba kvar där i rädsla av att försova sig igen, jag skulle då inte ha gjort det.

 

Jaja resten av dagen har varit bra i alla fall, ska ha två väckarklockor på imorrn. Ikväll blir det att ta det lugnt, ska upp tidigt imorrn. Och imorrn efter jobbet far jag till Nicole i Sävar, blir bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, fan så jävla kasst att jag missa dom!!!!!!!!

2008-12-29 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0