julklappar?

Ledig imorrn, den enda positiva är att man får sovmorgon. Men måste ändå plugga hela dagen imorrn, i för sig så hinner jag med mera saker som jag vill själv om jag är flitig imorrn! Ska dra en snabbis till stan också, måste kolla på några saker.

Och julklappar, jag har inte en blekaste aning om vad jag ska ge till någon!

Tur man slipper tänka på vad man ska ge sina kompisar i alla fall, men hur lätt är det att hitta någonting till sin ett år yngre brorsa, eller till sin pappa?

Egentligen är det ett tag kvar till jul och jag borde inte känna mig stressad, men tiden nu på slutet har gått så jäkla snabbt, känns som att det var nyss som det var två månader kvar till jul.

 

Ska snart dra till midgårdsskolan, min syster har juluppvisning där ikväll. Det är med fioler, gitarrer, piano mm. Saken med den uppvisningen är att man får en sån enorm stämning. Speciellt i slutet, varje år kör dom samma låt och inte för att jag gillar sån musik egentligen, men det här är ett undantag. 

 

Måste kila, ska övningsköra dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0