Bankomatkortet hemma

Kom nyss hem från stan, var tänkt att jag skulle köpa julklappar men självklart var jag så osmart att lämna bankomatkortet hemma på skrivbordet. När jag gick till stan tänkte jag kolla för säkerhets skull om jag hade med mig det, men tänkte att det var självklart, fan!

Får gå en annan dag istället och kolla, hade i alla fall råd till julmust.

Babysetet hade ändå inga rätta storlekar kvar heller så, tur att mamma var och köpte imorse så jag kan ta en därifrån istället. 

 

Idag/kväll blir det att plugga, dansa och hjälpa jenny med teorin inför körkortet.

Och på tal om körkort,  fick ett brev hem idag av universitetet som ville intervjua mig efter uppkörningen där jag ska säga om jag tycker att jag är en bra förare. Sen har jag "turen" att få en till som ska sitta i bilen när jag kör upp, en så kallad "kusk". Ännu en till orsak till att bli mer nervös, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0