Why does it always raining om me

Det jag hunnit med av den del av dagen som varit är att jag har jobbat 7-13. Jag har alltid vetat att det funnits ett vilorum bredvid personal matsalen, men minnet jag hade av det rummet sen förr (2 år sen) var att det var litet å bara massa soffor å vitt överallt. Och självklart nu idag, när jag bara har några dagat kvar på jobbet så upptäcker jag att det är helt perfekt att sitta där när man har 30 minutersrast vid elva och inte är hungrig alls (pga av fikat 10.30).
Det är mysig belysning, helt tyst å perfekt. Och fotöljerna är en av dom skönaste jag suttit i! Fick veta sen att varför det var vitt överallt när jag var där förr var på grund av att på vintern så får man inte tillräckligt med solljus, därför ger det vita ett "energitillskott".


Jaja nu ska jag gå vidare i min dag. Jag for direkt till körskolan å övningskörde, gick rätt så bra även fast det spöregnade. Men sikten var dock av mycket sämre slag eftersom jag just idag skulle backa runt hörn. Och sen direkt efter körningen drog jag till stan för att byta ett linne. Det värsta med cykelturen till stan var att cykeln har inga stötdämpare, så när jag gick i stan var jag helt blöt å sandig i hela baken å neråt. + att det rann droppar från mitt ansikte å såg ut som jag hade tvättat håret nyss. Det konstigaste var att alla andra, då menar jag ALLA var helt torra!



Okänd.



Nu ligger jag i min säng i badrock, fick riktigt ont i huvet när jag höll på plugga. Och här stannar jag nog ett bra tag till!
Hare bra!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0