Mamma Mia..!

Dagen har bestått till mesta del av pluggande. Även fast skolan inte börjat än.. Om precis en vecka så har jag omprov i matte b nationella och jag vill verkligen klara provet den här gången ! jag orkar inte hålla på och läsa igenom boken å slösa min tid åt matte för att jag inte pluggat tillräckligt hela tiden. Slutar ett varje dag den här veckan, så jag ska plugga lite varje dag. Inte roligt, men vad gör man inte för att få slippa matte för evigt sen.

Igår så bjöd jag Jennilie på middag, det var en lite sen present från mig (hon fyllde 25 maj). Vi åt på Eastern Palace och som vanligt på sånna restauranger så blir det alltid någonting som blir fel. Inte kanske så stora saker, men alltid någonting. Vi beställde vatten (var lite snåla) men inge vatten kom, fick gå å säga till dom.







Senare vid halv tio så gick vi å såg Mamma Mia på bio, hade bara hört bra saker från den filmen å kommer bara säga bra saker också! Det var verkligen så att man log inombords under hela filmen å hela tiden efter filmen tills man somnade.





Efter att vi sett filmen så skiljdes vi åt, det var ändå rätt så sent. Men det var ändå ganska svårt att somna eftersom att man var så glad å sprallig efter filmen.

Å nu ska jag snart lägga mig, ska se en film å sen blire att krypa i säng. Godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0