julen

Julen kan vara riktigt mysig (om man har stämning) men tyvärr så var det inget sånt för mig i år heller, inte ens när man hade sett kalle anka eller tomten verkstad. Det känns som om jul inte är något speciellt längre, man träffar släkten, äter julmat (som inte är speciell längre), ser på kalle anka och öppnar paket.
Men man får väl inte vara för kräsen, det är i alla fall roligare än en tråkig dag.
Men det som sänkt julstämningen för mig mest är ju att jag håller på att bli sjuk, kändes precis som om jag skulle få halsfluss vilken sekund som helst igår och såklart är det bättre dagen efter, påminner mig om en jul då jag hade magsjuka, fick ligga i soffan hela dagen hos mormor.

Men jag hoppas att alla ni har haft en bra jul med stämning!=)




Måste bara visa ett klipp med jerry springer, det är såå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0