16 december

Har ganska nyss kommit hem från en julkonsert, var faktiskt ganska mysigt å fint med alla ljusen å så :)
Ska nog lägga mig snart, har sovit så lite den här helgen pga. den där förbannade hostan, retig är den också!
Men måste nog plåga mig lite till eftersom att jag är ledig imorrn.

Å imorrn blire julklappsshopping med Karlsson. Det blir riktigt bra, enda nackdelen är att jag måste stiga upp så tidigt ;P Hoppas nu att de där "händerna som håller ett ljus" på mique har kommit in. Tänkte köpa det till mammi,  blev helt käär i den! Sen blir det ju såklart också massa,massa plugg imorrn :( Men får väl lite energi efter att ha köpt julklappar!=) byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0